HTML

Szakítás és Visszahódítás

Valahol, valamikor az életünk folyamán mindannyian átéltünk egy szakítást. Túléltük. De mi van ha nem tudunk belenyugodni? Ha állandóan ott van a gondolat: Vissza akarom őt kapni! Lehetséges volt kedvesünk visszahódítása?

+

HTML

Friss topikok

  • Liza15: Kedves Gábor! 1 hete szakított velem a barátom, és jövőhéten lettünk volna egy éve együtt...Azzal... (2012.10.22. 12:41) Tégy a szakítás ellen!
  • MR. M: Én is kb így jártam és amikor észrevettem akkor már késő volt... otthagytam mindent, munkát minden... (2012.05.23. 08:04) Mi a valódi ok?

Linkblog

2009.01.23. 18:10 TGábor

Tégy a szakítás ellen!

Valahol, valamikor az életünk folyamán mindannyian átéltünk egy szakítást. Túléltük. De mi van ha nem tudunk belenyugodni?
Ha állandóan ott van a gondolat: 'Vissza akarom őt kapni', sőt még tenni is hajlandók lennénk érte, de nem tudjuk mit?

Tény hogy a felbomlott kapcsolatok kb. 90%-a megmenthető, ha tudjuk mit kell tenni a szeretett nő / férfi visszahódítása érdekében.

Rögtön rá is térek a lényegre, de először szeretnék egy videót a figyelmedbe ajánlani, lent megtalálod az oldal alján. Rendkívül nagy segítséget jelenthet a helyes visszahódítási stratégia felállításához. Érdemes megnézni.

És most, jöjjenek a tippek:

Ahhoz hogy ismét összejöjjetek volt kedveseddel, rá kell jönnöd, pontosan hogyan is történt a szakítás. Bár ami történt, az sajnos megváltoztathatlanul megtörtént, de ha rájössz az okokra, tanulhatsz a hibákból, és ki is javíthatod őket.

A szakítás kiváltó oka lehet egy konkrét esemény, de méginkább egy adott viselkedés, amit volt kedvesed nem tudott tovább elviselni. Bármi is legyen az ok, a jellegzetességeket kell felismerned, mert ezek segítségével tudod a kialakult helyzetet kezelni.

Ha követed a videóban található utasításokat, visszhódíthatod volt kedvesedet. Vagy még nem is szakítottatok, de várható, és Te azt szeretnéd hogy továbbra is együtt maradjatok?

A második lépés, hogy ne éreztesd a másikkal, mennyire hiányzik. Tudom, hogy mindennél jobban vágysz rá, hogy megmondd neki; nem tudsz nélküle élni. Vigyázz, ennek semmi értelme. Légy erős, éreztesd vele, és mindenki mással a környezetedben, hogy nélküle is boldogulsz. Lássák, hogy van önbizalmad és boldog vagy. Ha látja rajtad, hogy szenvedsz és kétségbe vagy esve, csak még távolabb taszítod az exet magadtól. Ha látja rajtad az önbizalmat, térden csúszva fog visszatérni hozzád.

A videó részletesen elmagyarázza ennek az okát. Sőt tippeket is ad, hogyan viselkedj! Ez a kis trükk azt az érzést fogja volt kedvesedben kelteni, hogy hibázott. Nagyon hatásos!

Eszedbe se jusson volt kedvesedet féltékennyé tenni. Azt fogja leszűrni belőle, hogy ha neked szabad, akkor neki is. Pedig azt szeretnéd, hogy azt gondolja: Ő volt a legjobb az életedben, és más nem érhet fel vele. Ha úgy hatsz az önbizalmára, hogy közben nem érezteted vele, hogy függsz tőle, hamarosan azt fogja gondolni, hogy ti ketten a legjobb pár vagytok, a különbségek és a kis súrlódások ellenére. Ne éreztesd vele hogy rosszul esik, ha mással látod, jelenetet meg végképp ne rendezz! Hiába is próbálnád, nem akadályozol meg vele semmit.

A videóban leírtak gondos elolvasása után a legjobb, ha találkozol volt kedveseddel és megbeszélitek a problémáitokat.

Ha nem készülsz fel a dologra, és nem tudod, hogy mit miért teszel, fennáll a veszély, hogy nem fogod tudni a másikat visszahódítani, sőt lehet, hogy minden csak rosszabbra fordul.

Nem kell Einsteinnek lenned egy visszahódítási hadművelet kiagyalásához, de tudnod kell a helyes viselkedés alapelveit. Csak így fog ráérezni, hogy veled jobb. Ha lógsz rajta, vagy gyerekesen viselkedsz, menekülni fog. Ugye nem ezt akarod?

Meríts ötleteket a videóból, és tudd meg, mit kell tenned!

Sikeres visszahódítást kíván, Gábor

4 komment

Címkék: szenvedés szakítás barátnő barát expasi szerelmi bánat excsaj szerelmi blog szerelmes blog szerelmi tanács


A bejegyzés trackback címe:

https://szakitasvisszahoditas.blog.hu/api/trackback/id/tr5898194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabika86 2010.01.10. 20:36:05

Kedves Gábor!

Én is egy olyan problémával szembesültem mint gondolom sokan mások már, akik hozzád fordultak. Barátnőm kb 1 hónapja mindenféle indok nélkül mondta azt hogy neki ez nem jó, úgy érzi nem illünk össze és hogy jobb lenne külön, ebben az a legfájóbb hogy már az eljegyzésről is beszéltünk. Azonban azóta is napi kapcsolatban vagyunk egymással, legalábbis telefonon, illetve interneten keresztül, néha nagyon kedves és azt érzem minden oké, néha viszont nagyon hűvös. Ő azt mondta hogy én nem hibáztam ne is okoljam magam, de így sokkal rosszabb mivel nem tudom az okokat. Én is elkövettem sok hibát amiket leírtál szóval szerelmet vallottam, próbáltam meggyőzni de beláttam hogy ezzel semmire nem megyek. Így most baráti a viszony köztünk. Kérlek írj valamit ha tudsz segíteni mert tanácstalan vagyok, Ő életem szerelme és nem akarom elveszíteni. Szerintem ő sem ezt akarja de valami oka van amiért ezt teszi. Kérlek segíts.

Gábor

TGábor 2010.01.18. 13:06:48

Kedves Gábor!

Ez így valóban nagyon rossz, hogy nincs indok, de helyesen cselekedett, amikor belátta, hogy nem érdemes erőltetni a szerelmi vallomásokat, mert csak még távolabb kerülnek egymástól. Egyet tehet: mondja meg neki, hogy ha már így DÖNTÖTT, akkor jó, tudomásul veszi a szakítást, de barátságot nem akar, mert az nem lenne őszinte. És valóban ne is barátkozzon vele, ritkábban találkozzanak, legyen kedves, figyelmes de távolságtartó. Magáról alapvetően keveset beszéljen. Próbáljon meg az esetleges rossz szokásain változtatni, és ha mégis beszél magáról, időnként mondjon egy-két mondatot arról, hogy miben változott, milyen új dolgokba kezdett bele. Így egyrészt megkíméli az önbecslését, másrészt segít neki eldönteni, hogy mit is akar. Persze most abból indulok ki, hogy nem egy harmadik áll a háttérben, vagy valami hasonló, szóval tiszta a játék.

Kisszerelmes 2010.04.27. 17:51:14

Kedves Gábor
Remélem aktív még az oldal látogatottsága és kapok segítséget. Elolvastam a könyvet és leirtam önnek a történetemet is de sajnos nem kaptam még választ.Most az olvasóknak is leírnám.
Én 23, exem 20 éves most, 2 évig voltunk együtt. Sajnos sokat veszekedtünk ami a végére ugy kerekedett ki hogy én voltam a rossz mert balhézok, valólyában csak rosszul estek dolgok és nem bírtam megállni szónélkül, ezért Ő kiszeretett belőlem. Aszonta érezte már hónapokkal ez előtt csak félt elmondani mert tudta hogy nekem fájni fog. Az utóbbi időkben pedig váltztam, sok mindent elnéztem neki csak hogy ne veszekedjünk de sajnos már késő volt, pedig azt mondta hogy nagyon szerelmes volt egy ideig.Nyugodt körülmények között zajlott a szakítás, sok sírással:S Az az utáni időben elkövettem ezt a sok hibát sőt már orvoshoz is kellett fordulnom mert nagyon megviselt a dolog:S Ő suli mellett itt a helyi vendéglátó egységben dolgozik mint pultos én viszont ott szoktam találkozni a barátaimmal. Igy valamilyen szinten elkerülhetetlen a találkozás. Mióta nem vagyunk együtt gyakran feltünik a még előttem volt expasija és állandóan ott dekkol a pultnál és beszélgetnek. Azt mondta Ő hogy nincs köztük semmi és őt ne mis érdekli a pasi, de engem roppant mód zavar mer egy nagy nőcábász és félek hogy beadja a derekát meg tele beszéli a fejét.6 hete már hogy nem vagyunk együtt, nagyon rosszul vagyok, kegyetlenül hányzik és csak ő kell nekem:( Segitsen valaki, mit tegyek?

Liza15 2012.10.22. 12:41:29

Kedves Gábor!

1 hete szakított velem a barátom, és jövőhéten lettünk volna egy éve együtt...Azzal az indokkal szakított velem hogy magamba kéne néznem hogy miket követtem el és hogy hol rontottam el...Én nagyon jól tudom hogy a féltékenységemmel, a hisztijeimmel az őrületbe tudom kergetni, de hát arra is van okom mindig, hisz az exem folyton megnézte a lányokat az utcán, és csak úgy "poénból" meg is jegyezte hogy ez meg az hű de jó csaj...És ez nekem rosszul esik ezért hisztiztem folyton...Ezt szóvá is tettem neki erre azt mondta hogy arról is én tehetek hogy ő megnéz más nőket...Megnéztem a videót, de a könyvet nem tudom megrendelni sajnos, kérem segítsen! Sajnos elkövettem már pár hibát, hogy elmondtam mennyire nehéz nélküle, mennyire szeretem és ráakartam venni hogy újra együtt legyünk..de nem vált be...Most mégis mit kéne tennem?

Liza
süti beállítások módosítása